Bijna zo ver.... Op naar zuid amerika - Reisverslag uit Oosthuizen, Nederland van Fanny Ossebaar - WaarBenJij.nu Bijna zo ver.... Op naar zuid amerika - Reisverslag uit Oosthuizen, Nederland van Fanny Ossebaar - WaarBenJij.nu

Bijna zo ver.... Op naar zuid amerika

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Fanny

29 September 2011 | Nederland, Oosthuizen

Hola! señor, señora, chico y chicas esta buen tiempo en Holanda!!


Iedereen weer welkom:) gewoon in het nederlands! Nu weet ik nog niet of de zinsopbouw goed is:) en misschien komt dat ook wel niet;)

Maar zoals een aantal van jullie misschien wel weten heb ik het weer in mijn hoofd gehaald om te gaan reizen. Ditmaal naar Zuid amerika. Morgen vertrek ik van schiphol, met een tussen stop in madrid om daar door te gaan naar Quito de hoofdstad van Ecuador.

Hier begint mijn avontuur om spaans te leren en zal ik in een gastgezin te recht komen. Natuurlijk spannend en ik heb geen idee hoe mijn toekomstige en tijdelijke papa en mama het gezin hebben verdeeld. Maar zeg maar zo het is voor een week!!! En daarna ga ik naar een ander gastgezin:)

Ik hoop jullie weer op de hoogte te houden door dit mooie medium.

Ik heb er in iedergeval heel veel zin in, en ik hoop jullie ook:) Om mij te volgen dan!!!
Mocht het nou te lang en te saai worden laat mij dan ff weten!! Maar niet te hard zijn hoor;)


Groetjes van mij en tot de volgende belevenis
xx

  • 29 September 2011 - 20:14

    Judith:

    Hoi oud-Azië-Reismaatje!
    Wat leuk om te horen dat jij ook naar zuid Amerika gaat! Ik ga ook! Van eind april tot begin juni!! Ik ga naar Bolivia en Argentinië! Wat zijn jouw plannen precies?

    Veel plezier!!

    Gr
    Judith van Dijk

  • 30 September 2011 - 06:47

    Sanne:

    Superveel plezier! Nogmaals goede reis!! X!

  • 30 September 2011 - 07:24

    Janneke:

    JAAAAAAAAAA Daar gaat ze weer! Op naar verre oorden... en Spaans leren. Toe maar!

    Geniet ervan Fan. Het schijnt er waanzinnig te zijn!

    LIEFS

  • 02 Oktober 2011 - 02:36

    Aniet:

    Hey Fan,
    Als het goed is ben je er nu wel toch?
    Ik hoop een goede heen reis gehad! Heel veel plezier in het gastgezin en succes met de Spaans taal ;)
    Xx

  • 03 Oktober 2011 - 14:55

    Ankie:

    Ha die Fan, zoals gewoonlijk te laat om je persoonlijk een goede reis te wensen, dus dan maar zo! Ben benieuwd naar je volgende belevenis!!
    Groetjes, je ouwe tante uit Hem (hi, hi).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oosthuizen

Fanny

Actief sinds 24 Sept. 2006
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 23457

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2015 - 26 November 2015

Op naar australie

19 September 2008 - 29 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: