naxos, ios, 1dag paros en terug naar santorini - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Fanny Ossebaar - WaarBenJij.nu naxos, ios, 1dag paros en terug naar santorini - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Fanny Ossebaar - WaarBenJij.nu

naxos, ios, 1dag paros en terug naar santorini

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Fanny

12 Augustus 2010 | Griekenland, Athene

Hallo,
de 1na laatste dag alweer eigelijk zou ik nu op kreta moeten zijn en al mijn eerste nacht in chersonissos achter de rug moeten hebben maar dat is helaas even anders gegaan, dat vertel ik zo.

Na Santo ben ik met Erin naar Naxos gegaan. Heerlijk op de boot buiten gezeten. Aangekomen op de camping hadden ze helaas alleen een tent. Je kon matjes huren dus dat moest geen probleem zijn maar jeetje wat was dat een verschrikkelijke nacht veelste hard en warm en weinig geslapen. Gelukkig die dag erna hadden ze een bedtent en hier staan gewone bedden/stretsers, daar hebben we weer een scooter gehuurd en hebben we naxos bekeken.
's avonds zijn we naar de openlucht bioscoop geweest dat was echt leuk. Gewoon buiten via een normaal biosscherm kijken helemaal top en om in de sfeer te blijven van griekenland draaide die avond de Kings of Mykanos. Gemaakt door australiese acteurs. Dus komt waarschijnlijk niet in nederland uit. Erin verontschuldigde zich voor de australiese humor die ik misschien niet zo begrijpen, maar we hebben wat afgelachen.

De volgende dag zijn we samen naar IOS gegaan het party eiland hier zijn we 2nachten gebleven waarvan 1 in een bedtent maar die nacht daarna hadden ze dat weer niet dus weer terug in een lege koepeltent. Nou dat zal mijn niet nog een keer gebeurgen zo'n gebroken nacht dus ik een luchtbed gekocht. Nou dat was feest toen we 'sochtends terug kwamen van het uitgaan was het zonnetje al op en in de tent was het heet gevolg ik gleed zo de tent uit van mijn plastic luchtbed dus niet echt ideaal hahah.
Die dag bleef Erin in ios en ik was die avond daarvoor al opzoek hoe en wat te doen om terug te komen op kreta. Er gingen geen boten direct van ios naar kreta dan moest ik terug naar santorini en dan van daar uit verder naar kreta. Dus had ik een boot geboekt naar Paros want mijn lonely planet zei dat daar wel iedere dag boten van Paros direct naar kreta zouden gaan. Die avond om 7u aangekomen en meteen naar de camping
Later die avond een ticket geboekt maar wederom niet mogelijk om direct te gaan. Dus dan maar eerste terug naar santo en dan naar kreta. Dit had ik geboekt voor de 11de en dacht van dan neem ik die avond de snelle boot terug maar die ging niet kreeg ik te horen en voor de rest zat het vol tot zaterdag.
SHIT wat nu.
snel ticket omgeboekt voor 10aug meteen de dag na mijn aankomst daar en dan maar hopen dat het goed ging komen. Nu zit ik dus weer in santo in het jeugdhostel en vertrek ik gelukkig met de boot vanavond naar kreta dus helaas geen chersonissos. En gelukkig geen vliegtuig van santo naar athene en van athene naar kreta want dat was anders mijn enige optie geweest. Ik heb wel even in de stress gezeten en had niet verwacht dat het zo druk zou zijn op de ferry's dat je niet meer mee zou kunnen maar dat is dus al meerdere mensen overkomen.
Gelukkig heb ik hier weer 2 leuke meiden ontmoet die vanochtend vertrokken zijn. Maar het waren 2 gezellige dagen met Carol en Lucy dus wat dat betreft niet erg dat ik terug was op santo.
Vanav om 6u met de boot terug naar kreta en dan 1 nacht nog in heraklio en dan morgen ochtend om 10u op het vliegveld zijn.

dikke x en heb weer genoten van een heerlijke vakantie fan

  • 12 Augustus 2010 - 09:19

    Suus:

    He wat n toestand allemaal.
    Maar joh, dat chersonissos is toch niks nieuws voor je dus geen drama dat je dat mist toch?
    Goede reis terug!
    X Suus

  • 12 Augustus 2010 - 11:38

    Aniet:

    Fijn dat je weer genoten hebt, en idd Chersonios.. waarschijnlijk niets gemist ;) Komt ooit nog wel eens. Goede vlucht en tot snel. Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Fanny

Actief sinds 24 Sept. 2006
Verslag gelezen: 505
Totaal aantal bezoekers 23450

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2015 - 26 November 2015

Op naar australie

19 September 2008 - 29 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: