weer thuis - Reisverslag uit Oosthuizen, Nederland van Fanny Ossebaar - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Oosthuizen, Nederland van Fanny Ossebaar - WaarBenJij.nu

weer thuis

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Fanny

14 Mei 2010 | Nederland, Oosthuizen

Hallo allemaal,
Helaas zit de vakantie er weer op en baal ik best dat ik weer thuis ben want jeetje wat is het hier koud!!

Ja tante els dat had misschien een heel goed idee geweest haha. Dat had ik toen moeten bedenken.

Ik heb er nog even een paar foto's op gezet volgens mij staan ze onder het kopje surfen zodat jullie een kleine impressie krijgen van wat ik gezien heb in indonesie!!

Nogmaals bedankt voor al jullie berichtjes.

xfan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oosthuizen

Fanny

Actief sinds 24 Sept. 2006
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 23498

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2015 - 26 November 2015

Op naar australie

19 September 2008 - 29 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: