Op naar australie - Reisverslagen van Fanny Ossebaar - WaarBenJij.nu Op naar australie - Reisverslagen van Fanny Ossebaar - WaarBenJij.nu
Op naar australie

Hallo Alle,

Het is weer zover deze dame gaat er weer een nieuw avontuur aan vastplakken, het kan natuurlijk altijd verder weg;)
Dit keer vertrek ik vanavond om 22u. Voor een wel hele lange vlucht! Eerst naar Abu Dhabi ongeveer 7u om daar dan 4u te wachten voor mijn 14u durende vlucht naar YES DOWN UNDER:) Ik zal jullie via deze kleine hulp weer op de hoogte proberen te houden, de aankomende 6wkn, maar ik ga ook wel degelijk gewoon heerlijk vakantie vieren.
Groetjes en tot horens:)
xx

Recente Reisverslagen:

29 Oktober 2015

Hello from Downunder

15 Oktober 2015

on a trip:)
Fanny

Actief sinds 24 Sept. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 23476

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2015 - 26 November 2015

Op naar australie

19 September 2008 - 29 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: