on a trip:) - Reisverslag uit Oosthuizen, Nederland van Fanny Ossebaar - WaarBenJij.nu on a trip:) - Reisverslag uit Oosthuizen, Nederland van Fanny Ossebaar - WaarBenJij.nu

on a trip:)

Door: ikke

Blijf op de hoogte en volg Fanny

15 Oktober 2015 | Nederland, Oosthuizen

Hallo Alle,

Het is weer zover deze dame gaat er weer een nieuw avontuur aan vastplakken, het kan natuurlijk altijd verder weg;)
Dit keer vertrek ik vanavond om 22u. Voor een wel hele lange vlucht! Eerst naar Abu Dhabi ongeveer 7u om daar dan 4u te wachten voor mijn 14u durende vlucht naar YES DOWN UNDER:) Ik zal jullie via deze kleine hulp weer op de hoogte proberen te houden, de aankomende 6wkn, maar ik ga ook wel degelijk gewoon heerlijk vakantie vieren.
Groetjes en tot horens:)
xx

  • 15 Oktober 2015 - 18:43

    Henny:

    Veel plezier Fan. Doe voorzichtig!

  • 15 Oktober 2015 - 18:45

    Anita:

    Hoi Fan,
    Fantastisch! Al 2x in dit geweldige land geweest, ben benieuwd wat jij er van vind. Heel veel plezier, maar nu voor eerst een goede vlucht.
    Xx

  • 15 Oktober 2015 - 19:48

    Janise:

    Hoi fan heel veel plezier, geniet van al het mooie en doe voorzichtig. Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fanny

Actief sinds 24 Sept. 2006
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 23473

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2015 - 26 November 2015

Op naar australie

19 September 2008 - 29 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: